En el marc del projecte RIUNATUR – Turisme blau, futur verd, el Patronat de turisme Costa Brava Girona impulsa un cicle de formacions en línia adreçades exclusivament a empreses turístiques amb l’objectiu d’avançar cap a un model més accessible, inclusiu i sostenible.
Aquestes sessions ofereixen eines pràctiques i casos reals per integrar l’accessibilitat universal i l’ecoturisme inclusiu en la vostra activitat, millorant l’experiència de totes les persones visitants i reforçant el vostre compromís amb un turisme responsable.
A continuació trobareu el detall de les sessions:
🌿 Formació i sensibilització en Accessibilitat Universal i Ecoturisme Inclusiu
En el marc del projecte RIUNATUR – Turisme blau, futur verd, la Diputació de Girona impulsa dues sessions online adreçades exclusivament a empreses turístiques
🔹 Primera sessió (5 de març)
Identificació de barreres físiques, sensorials i cognitives en entorns d’ecoturisme, amb bones pràctiques i casos d’èxit.
🔹 Segona sessió (9 d’abril)
Comunicació accessible i atenció al públic divers en entorns turístics.
🕙 De 10.00 a 11.30 h
💻 En línia
🎟️ Participació gratuïta · Places limitades
Inscripcions obertes. Reserva la teva plaça a: https://forms.gle/GZRa7h5fLkoZ8tA8A
